sunnuntai 12. kesäkuuta 2016

New beginning, new opportunities.

Heippahei! Ajattelin aloittaa tämän kesän puhtaalta pöydältä, ainakin blogin kanssa. Välivuosiblogi saa nyt siirtyä syrjään, sillä en ensinnäkään halua että se on tuomassa huonoa onnea ja toiseksi pyrin pääsemään eroon välivuodesta käsitteenä, sillä se muistuttaa minua jatkuvasti siitä, etten ole päässyt kouluun. Täytyisi muistaa, että elämässä on niin paljon enemmänkin kuin koulu. Vaikkakin tänäkin vuonna hain kouluun, kävin pääsykokeissa ja toivon pääseväni kouluun enemmän kuin mitään, sillä koulu toisi mukanaan ennaltasuunnitellut rutiinit, uusia ystäviä sekä varmuutta tulevaisuuteen. Lisäksi koulun kautta pääsisin tietyllä tavalla paremmin sisälle uuteen kaupunkiin. Pidetään peukut pystyssä!

Muuttaminen Tampereelle on muuttanut elämääni paljon ja tuntuu, että minulla on nyt enemmän mahdollisuuksia päästä tekemään asioita joista pidän ja joita haluan tehdä. Toukokuun lopussa sain loistavan tilaisuuden päästä puhumaan erääseen koulutuspäivään ja tein tilaisuuteen videopuheenvuoron josta olen saanut paljon positiivista palautetta. Positiivinen palaute sai minut pohtimaan sitä, että minun tulisi tehdä enemmän videoita. Haluan kehittää itseäni videokuvaamisessa sekä videoiden editoinnissa. Joten toivottavasti tästä lähtien tulen toteuttamaan isomman osan blogin sisällöstä erityylisten videoblogien muodossa.

Otsikkoon siis tiivistyy kaikki tarvittava; Uusi alku, uudet mahdollisuudet. Tämä voisi olla vaikka mun motto tälle vuodelle... Haha.

Toivottavasti te siellä ruudun takana pysytte yhä mun mukana! Seuraavaan kertaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti